london i maj, JATACK!

Idag gick jag upp 10.30, suck on that!

Cyklade ner till stan, mötte Sreynech och åt lunch på subway! Italian BMT, god bless. Jag vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan det, eftersom jag funderar på att bli vegetarian. Funderar, var ordet.

Nu är fröken Göthe här, hon tittar på "so you think you can dance" och jag googlar konsertpriser. Flygbiljetter till London den 9 Maj, för 612 kronor tur och retur. Konsert den 10 Maj.. Jag vill åka! Vilken upplevelse, en dag på "give it a name". Cobra, Paramore, Billy Talent! JAG VILL. Dock är konsertbiljetterna superdyra vilket jag inte har råd med. Attans. Big time.

Kommentarer
Postat av: sreinech

hur mycket kostar konsertbiljetter?

2008-03-27 @ 12:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback