i love music

Myspace är min nya drog. Nåja, tänkte tipsa om Callahan som jag funnit på myspace.. Lyssna på "The faintest spark". De är seniors på high-school, alltså rätt unga. De låter lite som The Cab, så jag kan inte göra annat än gilla dem. Och så kanske de får åka på Warped Tour i sommar. Kan inte gå annat än bra för dem.

Appropå Warped tour så kan väl någon bara ge mig en flygbiljett och låta mig se dessa band!

- The Academy Is...
- All American Rejects
- Cobra Starship
- Motion City Soundtrack
- Paramore
- Story Of The Year.

Kommentarer
Postat av: Srinik

Jag skulle kunna ge upp sommarlovet och bara jobba så att jag kan köpa mig en biljett till the U.S and A och se dessa band! Well vi får väl nöja oss med youtube klipp från turnen, åh vad skulle vi göra utan youtube? haha

2008-03-20 @ 22:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback