A falling out we won't tiptoe about

Imorgon är det Onsdag. Då har halva veckan gått..

Är på mycket bra humör nu, har spenderat hela dagen ensam. Känner att det behövs. Jag och musiken, perfect team. Nåja, idag har jag i alla fall gjort klart mitt historia arbete och bokrecensionen, så nu har jag inget mer att göra den här veckan förutom presentationen på Fredag..

Dagen blev genast mycket bättre när jag fick reda på att Fall Out Boy **** Live, Deluxe versionen säljs på cdon.com = mycket billigare! Då slipper jag nämligen beställa från USA. Yepp. Tack för den!

Nu ska jag sova. Hur det ska gå imorgon att cykla till skolan med datorväska, skridskor med tillbehör, och gympakläder i en annan väska vet jag inte riktigt. Vill inte tänka tanken.

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback