you can never ever leave, without leaving a piece of youth

Jag är trött - vilket är ett bra tecken! Mina sovtider är så messed up just nu. Somna runt 03.00-05.00, sova till 14.00 - käka "frukost/middag" runt 17.00 - sen vara uppe hela natten igen. Men det ska bli ändring på det där.

Imorgon ska det bli sol, så jag antar att jag ska försöka spendera lite tid utomhus. Odla lite fler fräknar kanske? Eller kanske inte. Justja, idag bakade K bullar så nu luktar hela lägenheten kanelbullar. Gotta love it!

Justja, kom att tänka på att idag är det ungefär 1 månad kvar till jag flyttar. Nervös? Check. Läskigt? Check. Nej, off to bed nu - ikväll somnar jag till "folkin' around" - vilket jag gjort i två nätter nu.

Godnatt sweeties.

Kommentarer
Postat av: Linn

Älskar flokin' around... Men jag älskar I have friends in holy spaces mest... Den är lixom så enkel men ändå så fin ^^

Postat av: Linn

Oj de är verkligen svårt. Jag älskade när panic var lite emo och sjöng om mer kanske "arga" saker...Fast jag älskar också deras nya sound och stil... Det beror nog på vilket humör man är på. Hur som helst så är ju panic panic :P

Du då?

2008-07-02 @ 16:57:00
URL: http://incrediblefour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback