wohomo..

Fråga inte om rubriken, Adam fattar iallafall! :)

Nåja, skolan var som vanligt. Jag kände mig helt lost (kanske som vanligt?) av någon anledning. Sömnbrist, tror jag. Som tur är har jag sovmorgon till 11.40 imorgon. Thank you TBS. Hur jag sen ska orka med idrott, gympa på friskis och simma på fjärran är något av ett mysterium. Wish me luck.

Nej, jag tror nog jag ska hoppa in i duschen och sedan försöka få lite sömn.

____________
I'll start this broken heart.
I'll fix it up so it will work again,
Better than before.
Then I'll star in a mystery,
A tragic tale of all that's yet to come.
Finger's crossed, there will be love.

Kommentarer
Postat av: - SE -

alright :) har typ bara hört nån låt med dem.. men håller dem på å skriker mkt elr? brukar inte vara så förtjust i sånt^^

njae.. inte mkt hiphop elr r&b här heller. bara nån enstaka låt isf, elr på fyllan, men då e ju det mesta bra :p blir inte mkt radio nej, de spelar ju oftast bara massa skit om de ens har nån musik överhuvudtaget och inte babblar reklam elr annat trams ^^

Unwritten Law och Goldfinger tillhör annars mina absoluta favoriter, riktigt härliga, typ rock-punk-ska =D

Postat av: - SE -

ah jo, men jag lyssnar på mkt som inte låter som panic så :) fast har blivit mer åt indie-hållet än tyngre rock på sistone, men ah.. oj ja, den måste jag höra!

haha svårt.. typ alla deras är sköna :D men för att nämna några av de bästa så:

Unwritten Law: Save Me, How You Feel, Because of You, Seein' Red

Goldfinger:
Spokesman, Damaged, Superman, Faith, I Need To Know, Iron Fist

:D kom förresten på ett till band som jag lyssnar hur mkt som helst på - Three Days Grace! "Animal I Have Become" är typ deras mest kända om du inte redan lyssnar på dem.. skulle inte du förresten sova för två timmar sen? ;)

2008-01-22 @ 23:40:28
URL: http://vattenpass.blogg.se
Postat av: Ellen

Haha oj Emilia du får ligga i hårt idag med alla träningspassen ;D

2008-01-23 @ 11:43:58
URL: http://nogg.se/Ellenn
Postat av: - SE -

Jepp!

haha mjo, har också en tendens att fastna framför datan waaay too long, menmen .. ska nog ändå ta å försöka sova nu, e sjuk sådär blöh =/

lyckades du överleva dagen då? =)

2008-01-23 @ 22:17:53
URL: http://vattenpass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback