WHAT FALL OUT BOY SONG ARE YOU?


Chicago Is So Two Years Ago.
Love may not be your strongest area, but when someone hurts you, you know how to get back at them. You do believe that loaded words and loaded friends are loaded guns to our heads, and you do wear your heart on your sleeve so that anyone can just take it and rip it apart. But revenge for you is a must. Love confuses you and your friends are the best part of your life.
(
http://quizfarm.com/test.php?q_id=32830)
__________


Där ser man.. Kärlek förvirrar mig och jag vet hur man hämnas? Well, mina vänner är den bästa delen av mitt liv i alla fall.


Kommentarer
Postat av: - SE -

aha, vad var det för spelning? nåt lokalband elr?
men förutom att ingen ville joina dig på den lät det ju som en mysig helg sådär :) det vart förresten bio ändå för mig, i am legend, och den var inte alls så dålig som jag trodde utan till och med sevärd! kameran heter Canon IXUS 75, älskar den alltså :D
fan vad dålig jag är på att uppdatera min blogg.. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback