well im afraid that i, well i may have faked it.

Så, nu har jag också förkylningen som alla andra tycks ha i det här landet..

Somnade runt 05.00 imorse, vilket inte var sådär kanon.. Sov till ungefär 12.00 och sedan låg jag mest halvt döende i sängen. Pappa tvingade ut mig till Ica (som inte heter ica längre).. Han gav mig två alternativ. Alltingen skulle jag med till affären på en gång, eller så skulle jag GÅ med dem in till stan lite senare. Behöver jag tala om att det inte tog så lång tid att få på sig kläderna och gå till affären?

Lite frisk luft gjorde mig inte speciellt bättre och jag frös som en åsna.. Väl på affären tvingade jag pappa att handla hallon och vindruvor åt mig (eftersom jag inte är godis igen och det suger).. Så nu ska jag frossa i hallon.

Puss på er..
Jag smittar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback