this is what you'll get, when you fuck with us!

Give us this day our daily dose of faux affliction.
Have some composure, Where is your posture?
_____________________________________

This time of year... men musiken finns där. Sviker inte, och ack så underbart det är. Tänkte lägga upp en bild på geniet som skrivet en av de bästa låtarna någonsin enligt mig, men jag kom på att jag varken ska nämna bandet, låten eller allra minst posta en bild på honom.. För folk i min omgivning är ganska trötta på mitt tjatande. Men jag kan inte hjälpa det. Man ska bli glad av musiken man lyssnar på, jag blir lycklig av den så ni kommer garanterat inte få tyst på mig.


My heart is on my sleeve, wear it like a bruise or black eye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback