sommarjobb?

Begav mig ut på en joggingtur tidigare idag med mamma och Malin. Tro mig, det är inget jag vill göra igen på ett tag. Mitt låga blodryck spökade vilket skrämde mig rätt rejält, men än har jag inte svimmat!

Justja, jag har some good news! Det ser ut som att jag har en möjlighet att fixa sommarjobb på pappas jobb i år igen. De hade redan tre stycken, men det finns just nu tre platser kvar. Om ingen annan vill jobba så får jag jobba i år igen. Egentligen har de som regel att de som jobbade förra året inte får jobba igen, men bossen hade faktiskt sagt till pappa att jag var mycket duktig förra året, så han skulle höra av sig om platsen! Nu hoppas jag på detta för jag behöver verkligen pengarna i sommar.

Nej, nu orkar jag inte mer.
Godnatt sweeties, imorgon har jag sovmorgon till 11.40!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback