Panik på discot

Det nya året har börjat, och det känns jättebra än så länge.. Well, det har gått två dagar- men ändå.

Idag bokade vi biljetter till Panic! At The Disco som kommer till Sverige i Februari. På sportlovet och allt, vilket är perfekt. Jess och Malin ska med, och det kommer bli super. Jag sett fram emot att se Panic! live länge nu.Ohyes.

Dagen idag har spenderats på stan mest hela dagen. Fikade med Simon som jag inte träffat på länge. Efter att ha gått i samma klass i tre år, och sedan inte träffats på ca 7 månader hade vi mycket att prata om och jag hade jättetrevligt!

Imorgon ska jag sova ut, och då menar jag sova. Dra ut telefonen och stänga av mobilen, sedan ta ett bad och grejsa med ansiktsmask och allt som hör till.

Livet är bra, ibland!

Kommentarer
Postat av: Anonymister

Du... har du inte träffat Jess och Malin live? Litet syftningsfel i texten...

Hihi.

2008-01-03 @ 01:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback