ny skolvecka och ruttet schema

Egentligen var det tänkt att jag skulle ligga i sängen kl 10. (Detta tänker jag varje söndag innan ny skolvecka, men det händer ytterst sällan) Ändå sitter jag här och bloggar om något tråkigt.

Kvällen har spenderats med att konvertera youtubeklipp till mp3 filer, ack så roligt jag haft med mitt nyfunna älsklingsprogram! Har laddat ipoden med massa nya låtar inför mattelektionen imorgon. Seriöst, vem vill ha matte som första lektionen på måndagar? Eller vänta, vem vill ha matte över huvud taget? Inte jag i alla fall.

Nej, nu ska jag dra mig härifrån. Fast först ska jag uppdatera mig på vad som hänt i världen (läs perezhilton.com) hahah!

Och btw, så suger vårt nya schema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback