Jag orkar inte bry mig om någon rubrik.

Kvällen har varit hemsk. Jag har spenderat den med att jaga upp mig inför alla prov och jag är helt inställd på att allt kommer gå åt helvete. Sedan fick jag ett raseriutbrott över min dator som fortfarande är helt fucked up och som förhoppningsvis blir fixad på fredag..

Aja, imorgon ska jag träna igen, sedan plugga resten av kvällen. Orkar inte, vill inte. Jag har tappat all motivation och jag vill bara.... Jag vet inte vad jag vill. Jag antar att jag inte haft en bra dag helt enkelt.

Godnatt, och tack till Adam som stog ut med mina utbrott över msn och att du bara finns där. Tack.

______

We’re the new face of failure
Prettier and younger, but not any better off
Bulletproof loneliness
At best, at best

Me and you
Setting in a honeymoon
If I woke up next to you..

Kommentarer
Postat av: Ister

StoG?????? StoGGGGG???

Vems Dotter är du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback