Jag har inte varit en trevlig själ ikväll.

Min dator är död.. Okej, kanske inte.. Men den som har lyckats med det som finns på min dator ska ju känna att han/hon har segrat! Jag hoppas du blir fet av all tid du tillbringar framför datorn när du skapar virus.. Get lost!

Så kvällen har spenderats hos Adam. Ett X antal svordomar ifrån min sida (förlåt för det).. Nåja, vi får se hur det blir.

Imorgon skola och läxförhör. Mindre roligt. Dock träning imorgon kväll, det kan nog bli aningen roligare.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ninna

http://www.trendsecure.com/portal/en-US/tools/security_tools/hijackthis/download
Ladda ned hijackthis, installera och posta loggan du får efter att ha scannat till min mejl, så ska vi se vad problemet är.

2008-01-29 @ 09:20:17
Postat av: Adam

du svor lite ja, men det är lugnt honey :D

2008-01-29 @ 17:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback