Hur är det möjligt?

Jag förstår inte? Jag gick och la mig tidigt igår, somnade kl 23.00.. Då tänkte jag att jag borde vakna SENAST klockan 12.00.. Tror ni inte jag lyckas sova till 13.30? Shit. Jag är ju dum..

Nåja, idag fick jag brev från EF! De har placerat mig i Colorado. Jag har fått regional representant, men ingen värdfamilj eller skolplacering! Om de inte hittar en passande familj i Colorado, så byter de helt enkelt stat. Men som det ser ut nu så ska jag spendera 10 månader i Colorado!

Nej, nu ska jag klä på mig och försöka vakna, sedan titta på Gossip Girl..

Kommentarer
Postat av: Monster

Och så hamnar du i Denver, gifter dig med Foppa och flyger över din moster varje helg! Så åker vi iväg och skidar i Aspen! Det var ju en bra placering. Kram

2008-01-10 @ 17:00:19
Postat av: madde

är inte det ett pretty cold place? jaja, kul för dig emilia! jag är glad för din skull:)

Postat av: Jessica

colorado, nice.
jag kommer och hälsar på :) mohaha.

2008-01-10 @ 23:09:25
URL: http://jesscag.blogg.se
Postat av: lisa

colorado låter toppen ju! :)

2008-02-08 @ 15:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback