hey mr. can you tell me?

Fredag igen. Det gick väldigt fort? Nåja, idag har jag hunnit med att inhandla presenter och vaccinerat mig mot hepatit A och B.. Så nu är det gjort, och bara två sprutor kvar..

Till min lycka kom jag på att Säsong 5 av One Tree Hill har haft premiär i USA så snart har jag avsnitten på min dator. Kanon! Och inte nog med att det var ny säsong... det var dubbelavsnitt.

Och lite helt onödigt vetande så ska Panic At The Disco ut på Honda Civic Tour i sommar.. Precis som FOB gjorde förra året. Inte nog med att de ska turnera, de är huvudbandet! My band's all grown up now.. Och inte nog med det, de har nu uttalat sig officiellt om det som vissa hemsidor hävdat, och de har valt att ta bort utropstecknet efter Panic i sitt namn. Varför? Who knows. Så mycket mysko som de har för sig så..

Jag trodde då aldrig jag skulle skriva ett inlägg om utropstecken, men sagt och gjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback