Candy lips that taste so sweet.

Jag är slut. Finito. Trött. Tog ut mig helt på träningen, så jag kommer nog inte hinna lägga ner huvudet innan jag somnar! :)

Nåja, the virus är fortfarande kvar men jag har försökt gjort allt jag kan idag, så Helena måste vara på skolan imorgon innan jag får ett utbrott av större storlek. Aja, i alla fall ska vi ha debatt i skolan nästa vecka, och min grupp ska debattera för moderaterna. Vi får väl se hur det går. Förhoppningsvis bra! Så det blir att plugga i helgen.

Och idag hände något konstigt, jag gjorde rätt när jag räknade ekvationerna! Fantastiskt. Annars känns det som "HEJ IG" på provet. Vi får se.

Nej, time to sleep. Puss.

Kommentarer
Postat av: psykooo

min vän jag lovar att hålla tummarna för dig på provet :D

2008-01-30 @ 08:19:25
Postat av: Ister

Det går faktiskt att lösa ekvationerna. Det är bara att följa reglerna. Man behöver inte tänka så mycket. Bara lyda.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback