Bussköer och virus på datorn.

Varning för ett inlägg fullt med klagomål och i-landsproblem.

Jag hatar folk som går före i busskön. En busskö är precis som alla andra köer, man står på sin plats och väntar till man kommer in. Man går INTE före någon annan. Sedan är de det folket som sitter på ett säte, och vill inte flytta in sig så andra får plats. Idioter!

Och sen har jag fått virus på datorn.. En trojan! Förbannade skit, åh! Men jag ska hem till Adam och förhoppningsvis kan han ge mig hopp.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: nislas

MIN DATOR HAR OCKSÅ BLIVIT CP!!!!

2008-01-28 @ 20:44:02
Postat av: Ister

Se till att få bort trojanen, fort!

Postat av: Ninna

Ladda ned Hijackthis:
http://www.download.com/Trend-Micro-HijackThis/3000-8022_4-10227353.html
Installera, scanna i två sekunder och lägg upp textfilen här eller skicka den till min mejl. Lättast om du skickar den så jag ser.
Programmet brukar kunna ta de flesta trojaner och virus som inte vanliga antivirusprogram klarar av och det har räddat min dator en gång iaf.

2008-01-30 @ 00:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback