And I like you, yeah -don't you see?

Uhuuuj!

Jag åkte till skolan idag i alla fall, skulle plugga ekvationer men så blev självklart inte fallet. Nåja, jag hade trevligt sällskap så det var kul! Efter skolan åkte jag och Sreynech iväg och jympade på friskis! Att träning kan vara så kul? Ohyes.

Tog sen en tripp till Valbo och jag inhandlade en ny telefon. Främst för att den andra har jag tappat så många gånger så luckan och batteriet hålls fast med hjälp av tejp. Och för att jag ska ha en telefon jag kan ringa med när jag åker till usa också. Ja.

Så, nu är jag ungefär helt slut, ja. Justja, vuxenpoäng till mig som hjälpte till att laga mat idag, och det blev faktiskt gott! Nä ni, nu ska jag färdigställa ett födelsedagsprojekt som är i full gång och äta Ben&Jerrys! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback