Jag är för tillfället väldigt glad.

Såå, nu har APUN börjat- matöppet ohyes! Det finns inte sådär jättemycket att göra direkt, men det är rätt okej ändå. Imorgon skulle alla varor komma in, vilket betyder mycket jobb. Jag var sådär smidig och råkade tappa en glasburk på golvet idag... och tror ni inte att det var curry i burkjäveln! Bara för att jag hatar curry och lukten av curry så fick jag städa upp det också. Så skar jag mig på glasbitarna. Pucko.

Höll på att hoppa i taket när jag såg att jag klarat mitt matteprov! That made my day.

Nu ska jag googla lite. Google är bra. Mycket bra. Sen ska bokredovisningen skrivas klart, och så ska jag iväg och träna medelpass på friskis. =Träningvärk imorgon.

PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha stackars dig de där med curryn! Själv stinker jag vitlök om händerna även fast jag tvättat dom och kommit hem efter APU:n

Postat av: Nislas

Hur gick det på matteprovet då? :)

2008-02-15 @ 17:07:18
URL: http://nislas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback