I get carried away.

Min. Rygg. Gör. Ont.

Jag trodde då aldig i mitt liv att det skulle vara sådan skillnad på ett bas och medelpass på gympan.. Jäklar säger jag bara. Jag var död efter halva passet.

Nåja, kvällen har spenderats med trerätters middag, mums! Sedan var jag lite sådär familje-mysig och tittade på film med pappa och Kerstin.. Så i filmen så är det en pappa och en dotter som måste springa ifrån massa lava, så pappan lyfter upp dottern (ca 14 år kanske?) och springer därifrån. Jag frågar pappa; om det var så där mycket lava, skulle du lyfta mig då? Aldrig i livet, fick jag till svar! Haha, han påstod att han var sarkastisk men jag vet inte ;)

Nåja, imorgon ska jag till Valbo med min vän som nyss fått sitt körkort. Så kära bp1a:are, kommer jag inte till skolan på måndag så var nog hennes bilkörning inte den bästa!

Kommentarer
Postat av: Nislas

svar: aoow, vad gullig du är emilia! :D you're a true friend! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback