Gårdagen.

Utsövd och pigg efter gårdagen. Kom i säng runt 03.30, sov till 14.30 idag. Skönt!

Konserten igår var som sagt, alldeles fantastiskt. Det enda minuset, eller okej, det finns två. Var att de inte spelade "There's a good reason these tables are numbered honey, you just haven't thought of it yet" och att konserten inte var speciellt lång. Men jag ska inte klaga, jag har sett dem!


Så, min absoulta favoritbild är den första från vänster, på Bden.

Nej, nu är det sluttjatat om Panic. Nu ska jag snart möta Jens och sen ska vi till Adam. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Sreinech

Va tråkigt att de inte spelade den låten, måste bara säga att det är en av mina favorit låtar på skivan.

2008-02-27 @ 23:33:37
Postat av: Ellen

Det ser ju ut som att du var ganska långt fram :) Hade du bra plats?

Postat av: Linn

Stod du längst fram? Det gjorde jag, helt otroligt att vara så nära. Viklen kännsla.

2008-06-16 @ 20:06:21
URL: http://incrediblefour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback