Gabe Saporta, my one and only love.

Ignorera rubriken, jag är inte så speciellt seriös.

Nej, snabbt inlägg nu.. Vaknde imorse med världens huvudvärk och feber, men en alvedon och lite vatten senare var jag fit for work. Eller inte, men jag kämpade mig dit. Men det var det värt, för dagens höjdpunkt var nämligen när Sreynech råkade sticka hål på en cola-flaska så den exploderade på henne och hela hon var alldeles blöt av colan! Hahaha, dock var det inte lika roligt att städa upp det..

Nu ska jag ta mig en promenad till Bomhus, och ikväll är det greys! Det får inte missas.


Kommentarer
Postat av: Sreinech

Är inte Pete din "one and only love"? What a slut! Haha, aah vart hittade du bilden på Gabe? So so sexy!

2008-02-20 @ 17:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback