tankar..

Jag surfade runt och hittade en blogg från en föredetta uytbytesstudent som spenderade sitt utbytesår i Phoenix. Då slog det mig. Det är jul. Det betyder att jag bara har 6 månader kvar här. Visst, ni tänker "bara". Truth to be told, jag är livrädd att åka hem.

Fyra månader har paserat så otroligt fort. Visst, jag har mina stunder då jag bara vill gråta för jag saknar min familj och mina vänner, men jag har även ett liv här. Kanske är jag alldeles redo att åka hem i Juni, kanske vill jag stanna. Jag vet inte. Det folk sade till mig innan jag åkte var "lev livet, 10 månader kommer vara över så snabbt." Jag trodde inte det var möjligt, tio månader är ju sjukt lång tid. Men fyra har redan gått. För exakt fyra månader sedan satt jag min fot i den här staden och för exakt fyra månader sedan blev förälskad i den.

Hur som helst, jag ska njuta av mina 6 återstående månader, för det kommer vara Juni allt för snart.

Kommentarer
Postat av: Ister

Lev livet NU. Tänk inte så mycket på SEN.

Postat av: Vinetta

ne, vad jobbigt det måste kännas. Tiden går ju fort när man har roligt :)

2008-12-20 @ 22:01:06
Postat av: Sophia

lev loppan ;)



och du, läs my american dream inlägget i denna blogg; karinrarings.blogg.se ... något du känner igen? :p

2008-12-23 @ 11:20:27
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback