Merry Christmas

God jul!

Idag är det juldagen, vilket betyder att vi firar jul. Dagen började med att Cindy väckte mig halv åtta. Vi gick upp och fick våra julstrumpor fyllda med saker. Bla. M&M's, hudkräm, en supersöt marc jacobs nyckelring och nagellack och sådant.

Vi åkte till min "värdsysters" hus och där öppnade vi fler paket, jag fick strumpor och hårgrejs. Sen åkte vi hem hit och öppnade resten av paketen och jag fick presentkort till hot topic och victoria's secret, badrock, bok, fall out boy kalender, halsband, en marc by marc jacobs väska med tillhörande plånbok och necessär (stavning?) och massa choklad. Jag är supenöjd! :)

Efteråt åt vi middag och massa efterrätter, och jag fick en allergisk reaktion av mandel eller nötter, vi vet inte riktigt vad, men det fixade sig efter några piller.

Imorgon ska vi till Kalifornien om allt går engligt planerat. PUSS

Kommentarer
Postat av: Monster

Vilken toppendag du verkar ha haft! Jag fick oxå julklappar: en förlängningsladd till motorvärmaren i bilen, singstar 90´s inkl mic.ar, spel, vas och två kaffekoppar, glömde kökslampan. Inte en endaste väska fick jag! Men jag är nöjd. Ha en bra resa! Kramar Monster

2008-12-26 @ 09:19:57
Postat av: Ister

Det låter som en bra jul därborta! Och så mycket prylar du fick, försöker dom skämma bort dig?



Var försiktig med mandeln, det är onödigt att utsätta sig för det.



Ha en bra fortsättning!

Postat av: Gummifarbror

Roligt att du är nöjd.

Hoppas det inte regnar i Kalifornien.

2008-12-26 @ 12:08:57
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2114
Postat av: Vinetta

Verkar helmysigt! God Jul!

2008-12-26 @ 20:30:36
Postat av: Monster

F-n, jag fick singstar och vem tror du sitter och ylar till det? C!!!! Det låter förjävligt "I´m a bitch, I´m a..." "whooo".... Jag har aldrig hört honom försöka sjunga ens, men nu går det tydligen skitbra, NOT! Kram

2008-12-26 @ 21:13:00
Postat av: Ida

Det låter kul! Läskigt med nötterna dock..



Jag vill gärna åka på ett utbytes studentår, så nu har jag börjat spara pengar!

Men jag oroar mig mkt för att få hemlängtan och sånt..

Men det kanske är värt att åka?!

2008-12-28 @ 23:59:37
Postat av: Ellen

Kändes det konstigt att fira jul med en annan familj? :P Jag saknar dig också!

2009-01-04 @ 00:02:30
URL: http://ellens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback