i hate this part right here

Jag har ingen aning varför det inte går att kommentera i inlägget under! Sorry.

Jag är:
emilia maria jansson
Jag gör den här listan för att: jag vill inte plugga inför finals
Jag sover: i en väldigt bekväm säng
Jag blir glad av: random hug.
Vem kramade du senast? hmn.. Chase
Vad sa du senast? "Shut up, see you when you get home!"
Gröna eller röda äpplen: röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mamma just nu
Vad skulle du behöva nu? plugga
Har du snygga skor? ja, i guess.
Vilken tid gick du upp idag? 06.33 am
Vad var det första du sa imorse? "Christopher, get up. We're gonna be late for school"
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har någon annan sovit i din säng inatt? Nej
Vad såg du senast på tv? kommer inte ihåg..
Kan du spela fotboll? japp
Senaste personen du skickade sms till: CJ
Senaste personen du fick sms av/vad står det? "Are they supposed to?" , från Mara.
Senaste personen som ringde dig: Mara
Senaste personen som fick dig att skratta: Andy och Joe
Senaste personen du pussade: C
Senaste personen du hörde sjunga: bra fråga där.. troligvis joe.
Senaste personen som trampade på din fot: kommer inte ihåg.
Senaste filmen du såg: "fool's gold"
Senaste låten du lyssnade på: I hate this part
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? yepp
Har du sett din bästa vän gråta? Ja
Vad åt du senast? knäckebröd
Har du fått någon komplimang idag? ja :) "you look pretty today".
Vilka språk pratar din mamma? svenska, finska och engelska i guess
Vilka länder har du bott i? Sverige och just nu USA
Minns du dina/din musiklärares namn? inte alla.
Hur bra är din syn? rätt okej, dock inte på nära håll
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? njaa.
Vad skulle du säga om någon sa att den var kär i din bror? jag tänkte inte svara på den frågan.
Har du varit utomlands och isåfall var? Ja, Kanarieöarna x2, England x2, Mallorca, Tjeckien, Slovakien, Spanien, Malta, Tyskland, Danmark, Norge, Finland, Mexico, USA (new york) och just nu Phoenix.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? de skulle nog inte vara glada iaf.
Var är dina syskon just nu? hemma hos sig i sverige
Vad var den senaste drömmen som du minns? att jag blev hemskickad och var heartbroken.
Vad ska du göra i helgen? juldekorera och kanske baka lussebullar. samt kolla på CJ's wrestling turnering.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Are you walking home today?"
När var du riktigt sjuk senast? För två vekor sedan.
Vad finns i din bakficka? Har ingen bakficka.
Har du färglinser? Nej.
Vad gjorde du klockan 2 inatt? sov.
Vad är det första du gör på morgonen? tvättar ansiktet.
Vad ska du göra efter det här? dammsuga och plugga :/

Kommentarer
Postat av: Ister

Kram på dig Gumman!



Monster lägger sig under skalpellen idag... tänk på henne mycket så kommer det att gå bra!

Postat av: monster

hej gumman! läsee din blogg på mobilen.ligger på avd efter operation. allt har gått jättebra och jag mor-fin. kramar kristina

2008-12-18 @ 11:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback