disneyland & desert hills premium outlet

HEJ.

Nu är vi tillbaka i Phoenix efter vår California weekend. Jag ville inte åka tillbaka, det var på tok för trevligt i grannstaten. But I'll be back i Februari. Hur som helst.

Lördagen började med att CJ åkte till Starbucks och så startade dagen. Kaffe. Vi gjorde oss iordning och åkte till Disneyland. Vi kom dit runt 10, och det första Joe hittade var $70 på backen. Yay! Disneyland var fullpackat av galna ungar, och massa annat folk.

Jag gick inte vilse, och jag har blivit förälskad i Churros! Jag vet inte hur många jag åt, och hur mycket pengar jag spenderade för de kostade $3 styck! Vi åkte karuseller och såg fyrverkerier och jag massa annat. Det sista vi gjorde under dagen, var att köa i 2 TIMMAR för att få åka Indiana Jones karusellen. Joe och CJ bestämde sig för att de ville SJUNGA i kön så tiden skulle gå fortare. Jag skämdes så det inte fanns ord för det, och det gjorde det hela mycket roligare. Enligt Joe var att köa för karusellen bättre än själva åkturen, för jag var så himla irriterad på dem. Hmn.

När vi skulle åka hem hade jag två alternativ. Alltingen skulle vi åka till Hollywood, eller till
Desert hills premium outlet. Jag valde den sistnämda, då vi ska till Hollywood i Februari då Malin Björk kommer hit. Haha! Jag kunde spenerat HELA dagen på den där outleten men vi hade inte riktigt tid så vi stannade bara 2 timmar. Jag hittade ett par jeans, en kofta och massa underkläder.

Och ja, ni ska få se några bilder.



Kommentarer
Postat av: Vinetta

Men gisses! Man blir alldeles avundsjuk! Så mycket som du får göra, inte illa. Själv sitter man här i kalla sverige och ruttnar :P

2008-12-29 @ 23:30:46
Postat av: Lotta

Vad härligt det låter! Kan säga att det är ett par minus i Sverige just nu!



Gott nytt år 2009!

Lotta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback