11 decemeber :)

TACK för alla kommentarer och SMS! Förlåt för att ni inte fått svar på dem men det är så dyrt att skicka sms härifrån. Men jag fick dem och jag uppskattar dem verkligen! <3

Under spanskan idag, fick jag en stor lila hatt som jag var tvungen att ha på mig, så fick jag sitta framför alla och så sjöng de happy birthday för mig. Genna hade bakat cupcakes, ca 30 stycken, så vi käkade cupcakes och jag fick det som blev över eftersom de var mina =) Min spanskalärare gav mig en blåbärsmuffin och Meghan gav mig en påse med Swedish fish (godis) som hon dekorerat så fint! Haha!

På Söndag ska vi fira min födelsedag för CJ jobbar idag och jag har en miljon läxor att göra. Så jag bör sätta igång nu.  TACK FÖR ALLT, PRESENTER OCH KOMMENTARER! :) <3

Kommentarer
Postat av: Matilda Flach

Grattis i efterskott!!!:)

Postat av: jessica

har du fått våra presenter? :)

2008-12-12 @ 10:49:20
URL: http://jesscag.blogg.se/
Postat av: Ister

Du, det går inte att kommentera inlägget ovanför här...



Puss!

2008-12-16 @ 19:17:04
URL: http://isterister.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback