your hands are mine to hold..

Nu sitter jag i sängen och fryser.. Promenerade hem från B idag och det är väl kanske 4 km - och när det regnar så blir man blöt om fötterna om man inte har bra skor. Så jag får skylla mig själv att jag fryser nu, men jag har ju mina söta raggsockor! Något som var väldigt roande under promenaden hem var att låten "when it rains" kom på ipoden när jag gick där i regnet.

Imorgon ska jag leta igenom alla mina hundra papper jag fått av EF under året, jag ska nämligen försöka hitta packlistan de skickade till mig för ett tag sedan. Kanske börjar jag fundera på vad jag ska ha med mig också, mamma har redan tjatat i två veckor på att jag ska skriva en lista.

Justja, Malin ringde mig idag! Hon har det bra i den turkiska värmen och hade hittat en turkisk version av Pete Wentz på stranden som hon hade fotat - hon är bra rolig. Skönt att höra att hon lever i alla fall, och att inte turkarna blivit allt för crazy på hennes blonda lockiga hår.

Nu ska jag lyssna lite mer på musik och kanske kanske måla naglarna. Fast jag tror nog jag ska sova för jag är trött, konstigt nog..

Kommentarer
Postat av: s

yesyes, 24 x 7 = 168



1 dag = 24h , 7 dagar = 168h



.. varför fick jag inte MVG i matte?

2008-08-04 @ 03:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback