we come tumbling down everytime we go this far again

Idag ringde de från EF. Det kanske var så att jag kunde få en familj i Maryland istället. På ostkusten, där vid Washington DC. Ingenting är säkert, men de kollar ju andra familjer förutom familjer i just den staten som de sagt från början - så kanske hamnar jag i Maryland istället för Colorado. Vi får se.

Nåja, familjen bodde i hus, hade två hundar och bestod av Mamma, Pappa, Dotter på 13 år (som tydligen var väldigt mogen för sin ålder och väldigt engagerad i diverse saker i skolan) och Son på 14. Mamman var egen företagare och pappan var chef av något slag.. Jag skulle få dela rum med dottern då, som tydligen var excited över att få en storasyster! Well well, jag skulle inte hoppas för mycket dock!

Så vi får se, de skulle höra av sig så fort som möjligt. Åh, jag vill åka nu nu nu! (fast jag vet inte vart jag ska..)

Kommentarer
Postat av: hannah

oj, jävlars vad nära det är! Ja , det har jag absolut :D har slutat jobba nu med, så nästa vecka är jag helt fri :p haha :)

Kan hela veckan tror jag , så du får säga någon dag isåfall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback