i'm leaving in 5 days!

Idag skickade jag ett mejl till min värdmamma och fick svar! Hon skrev att de var väldigt förväntansfulla och att de hade planerat en resa till Mexico och de trodde jag skulle älska Mexico för det gjorde de själva och det var underbart där! Så vi måste ringa till EF med hur det blir att resa utanför landet, om det är möjligt..

Sedan skickade Cindy mina flygtider som hon fått av EF. Och jag åker på Onsdag, den 20e!

FLYGSCHEMA;
Arlanda - Frankfurt
Frankfurt - Washington D.C
Washington D.C - Phoenix.

Jag åker till USA om 5 dagar!!!! =D

Kommentarer
Postat av: MorSan

IIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhh.

Postat av: Anna

Vad kul! :D

2008-08-16 @ 12:34:27
URL: http://annaiusa.blogg.se/
Postat av: Therese

du kommer kunna åka utomlands, tror jag. du måste bara få nån stämpel på ditt visum, så var det ialf för mig. :p

2008-08-16 @ 13:53:53
URL: http://trutvalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback