trying to forget everything that isn't you

I'm not going home alone, 'cause I don't do to well on my own.

Jag har haft en superdepp dag á la emo idag, men jag antar att det är bara för att det är Söndag. Sov 12 timmar i natt i alla fall, sen fastnade jag framför datorn. Det var egentligen meningen att jag skulle plugga, men så blev det ju självklart inte. Jag har i alla fall gjort något vettigt och flyttat hem till mamma för en vecka. Anyway så var illa Chili glad att se mig, vilket betyder att han vill leka. Så jag ser faktiskt ut som en emo på mina armar också.

Ta inte allt så seriöst nu va? Nej nu ska jag sova, ny skolvecka imorgon. Hurra.

Kommentarer
Postat av: srinik

Emilia, don't hide it you're a emo. Always have and always will be :p

Postat av: srinik

Hahah, yeah. EMOlia :D

2008-04-13 @ 23:28:22
URL: http://srinik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback