jag suger på rubriker.

Idag var jag och Malin ute och sprang, vi tog oss igenom en halvmil utan att stanna (jag vet, halvmil låter mycket längre än fem kilometer).. Vi hade spruntig 4,8 kilometer när Malin bestämde sig för att prata.

Jag var då inte på speciellt bra humör för hon lurat med mig ut i skogen. Malin sa något i stil med "Jag älskar den ....", till svar fick hon "Malin, håll käften. Jag bryr mig inte, jag är arg!". Ibland tycker jag synd om henne när jag är sådär elak. Men när vi kom i mål var jag glad igen. Och självklart hade hon punktering på cykeln igen, så jag gick med henne hela vägen från Hemlingby eftersom jag är en sådan bra vän.

Appropå vänner så ska jag åka till Adam snart, om han hade tänkt att komma hem någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback