I came here to make you dance tonight

Emodepp á la söndag har inte slagit till än, vilket är good news. Nåja, idag var jag i Valbo och köpte en hårinpackning. Jag ska försöka reparera mina kluvna hårtoppar så jag slipper klippa håret. Vi får väl se hur det går.

Nu ligger jag i sängen och nördlyssnar på Ashlee Simpson. "You're just too far behiiiind" Come one, bruden kanske mimar ibland men hon är ju rolig. Jag kan stolt säga att jag snart sett hela första säsongen av "The Ashlee Simpson Show".. Okej, jag tar tillbaka det där med att vara stolt, kanske. Jaja, hon har bra smak när det kommer till killar, det can vi ge henne credit för.

Nu bloggar jag om Ashlee istället för att plugga spanska, som i detta fall är mycket viktigare med tanke på att jag har prov imorgon. Det skulle inte förvåna mig om K kommer tvinga oss skriva en saga på provet. Attans.

Nu ska jag fortsätta mitt sjungande,"Why you gotta throw me around like a ragdoll?" , och längta efter Hovefestivalen.

Kommentarer
Postat av: srinik

been busy med att plugga spanska, men är inne nu. Btw jag ska du göra på ica som tar typ 45 min?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback