hey moon, don't you go down

Uh, huvudvärk!

Idag lyckades jag och
Niclas på något sätt springa ihop på idrotten. Vi spelade handboll, och båda sprang relativt snabbt mot bollen för att fånga den. Misslyckat, bigtime! Ingen av oss fångade bollen och istället sprang vi rakt in i varandra. Det sa ungefär bara poff och sen så märkte jag att jag satt på golvet och hade väldigt ont i huvudet, medan Niclas höll sig för munnen. Vi hade då slagit våra kloka huvuden ihop (haha, dåligt skämt). Han slog munnen, så han blödde från läppen(!) och jag slog huvudet och fick dock bara en bula. Men stackars Niclas' läpp svällde upp och blödde. Jag har ont i huvudet, men tänk vad hans mun måste göra ont. Uh.

Nej, nu ska jag plugga Amerikanska revolutionen.

________________
Allow me to exaggerate a memory or two
Where summer's lasted longer than
Longer than we do
Where nothing really mattered
Except for me to be with you

But in time we all forgot

Kommentarer
Postat av: srinik

haha, älskar skämtet! hoppas att det är bättre med huvudet, och undrar hur det är med Niclas' läpp? Undrar om han kommer till skolan imorgon :p

2008-04-02 @ 19:51:30
Postat av: Nislas

Tack för omtanken! :) Du behöver inte oroa dig, blir det en rotfyllning så kräver jag bedövning, så enkelt är det!

2008-04-03 @ 20:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback