Go spin circles for me

Hey moon, please forget to fall down.

Sitter i skolan och fördriver tiden. Hur patetiskt är det inte att vara i skolan 16.30, alldeles ensam? Well well, livet är hårt. Jag väntar i alla fall på att tiden ska gå och jag ska få gå och träna. Jag är aningen fundersam till hur det kommer gå, jag är fortfarande yr -vilket jag varit i två dagar nu. För lite friskluft? Vätskebrist? Det blir i alla fall värre när jag har glasögonen på mig av någon anledning.

Nej, nu ska jag nog packa ihop mitt pick och pack, och ta mig till ica för att köpa en banan och flaskvatte. MILJÖVBOV. Jag vet, men jag glömde vattenflaska till träningen. Jag lovar att jag ska ha just den flaskan i min väska hela tiden så jag åtminstone använder den.

Time to svettas, håll tummarna åt mig så jag inte svimmar! Btw, grattis till
Sreynech som fyller 18 idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback