I've been dying to tell you anything you wanna hear.



Jag skrattar så jag gråter till de här klippet. Tråkigt nog verkar det bara vara jag som finner det roande. Är det bara jag som tycker Thomas Järvheden är förfärligt rolig?

Idag har jag gjort absolut ingenting. Och så trevligt det varit. Skolan gjorde mig utmattad. Men så är det alltid på Måndagar. Jag går bara runt och är aldelles förtvivlad över att det "bara är Måndag", sedan säger det bara tjoff så är det Fredag. Så egentligen vet jag inte riktigt vad jag klagar över?

Nåja. Fick böcker till Spanskan nu, så nu börjar allvaret. Jag blev förvånad över hur mycket jag hade glömt bort under sommaren. Känndes inte kanonbra, men förhoppningsvis kommer det tillbaka...

Justdet. Snö över Gävle på Torsdag!
Nej nej nej nej nej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

han är jäkligt rolig.

2007-10-10 @ 21:04:00
Postat av: Anonym

han är jäkligt rolig.

2007-10-10 @ 21:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback