I told him in my heart is where he'll always be

Lyckades få igång brandlarmet när jag öppnade ugnen idag. Hysteriskt började jag vifta med handduken så jag slog till branvarnaren. Kanske inte det bästa sättet att få tyst på den. Den slutade ju låta iallafall!

Nu ska jag ut i solen och fota. Bilder kommer troligvis
här sedan. Och nu ska det bli annat utseende på bloggen. Om det blir ikväll eller imorgon vet jag inte, men nu är jag pretty damn trött på allt det vita.


____________
ALLA som läser borde klicka in på den här sidan, och lyssna på Thomas Järvhedens låt glöder.

Sen dess, blåser liv.

Kommentarer
Postat av: Jessica

yo! följ med mig till bollan och fota någon dag?

Postat av: Jessica

jag vet inte, någon gång snart, jag vill ha höstbilder. och det måste vara fint väder ute, för min kamera är ju ingen höjdare. :D

2007-10-04 @ 20:24:27
URL: http://jesscag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback