A situation like this should never exist.

Såg en väldigt roande film på spanskan idag. Eller inte roande, men ja, intressant. Aja.

Just nu, lunchrast. Jag är trött och har allmänt tråkigt. Men vad ska man göra åt saken. Bara 2½ timme samhällskunskap kvar. Då har jag hellre historia. Men man kan ju inte alltid få som man vill nej.

Ikväll ska jag träffa A. Som jag för övrigt hade väldigt trevlig med igår. Hockey skådades, dock att jag inte alls kan någonting om hockey så fann jag det väldigt roande. Hoppas M läser och blir lite stolt över mig nu.

Justja, nu har jag flyttat ur sängen ur rummet så jag är ett steg närmare "Emilia ska måla om sitt rum projektet".. Sedan att jag sover väldigt bra just nu i det andra rummet är en sak, så det skulle inte förvåna mig om jag skjuter upp mitt projekt ännu en månad. (host...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback