- you can't tell me what to do.

Skriver fort som satan ett inlägg bara för Jessicas skull! Det verkade vara väldigt märkligt att jag inte hade bloggat tidigare idag, tyckte hon.

Ska sanningen fram har jag haft himla mycket att göra i skolan idag. Jag har jobbat med engelskapresentationen, och svenskan, och besökt Gävle kommun och väldigt mycket. Tog bussen hem och satt mig direkt när jag kom hem, med det som var kvar att göra.

Så jag har fått väldigt mycket gjort idag. Är fortfarande orolig över den muntliga presentationen som ska hållas imorgon. Jag är inte alls förberedd, men jag hoppas jag får tid till att fixa det imorgon under företagekonomin.

Nu- iväg till Jess för att kika på greys!

Bara imorgon kvar, sedan har jag höstlov!

Kommentarer
Postat av: Sreynech

Jag är också skit orolig inför presentationen .. åh vad jag inte vill göra den!

2007-10-24 @ 19:06:48
Postat av: Ister

Det är bra att vara lite nervös, då presterar man bättre. Fast man ska vara vara liiite nervös.

Du kommer att klara det! Jag är övertygad om det!

Postat av: Fille

Kommer hålla på dig idag !

2007-10-25 @ 07:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback