i'm a stitch away from making it, and a scar away from falling apart

Gick inte till skolan idag heller... Jag måste gå imorgon. Jag har ingen lust alls. Jag vill inte göra någonting.

Skulle göra klart teknik-uppgiften tidigare. Tog fram boken och sen kom jag inte på någonting vettigt att skriva. Så fort jag ser en bok så tappar jag allt. Det går bara inte. Jag orkar inte gå till skolan imorogn. NEJ!

Tänkte slå en pling till Jess och Malin som troligtvis sitter på läxläsningen nu och förhoppningsvis får ordning på allting. Fast egentligen är det väl det jag inte bör göra. Eftersom jag är hemma ska jag inte bry mig om skolan. Men jag kan inte slappna av. Suck.

Chili, ja vår söta katt, är borta. Jag har letat över hela lägenheten. Han har väl hittat ett nytt genialiskt gömställe antar jag. Smart, är han iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback