I am an arms dealer, fitting you with weapons in form of words.

Jag är klar med mitt arbete! YES YES YES! Som jag har slitit ikväll. Okej, sen är klockan tjugo i ett också :) Niklas kom förbi på kvällen och vi skrev klart hans arbete och i och u-länder också. Känns som jag har fått mycket gjort idag, utan att stressa för mycket. För första gången på länge känns det som jag kanske kommer tycka det är helt okej att gå till skolan imorgon!

För övrigt sitter jag i sängen med hörlurarna i högsta hugget och lyssnar på Patrick, som sjunger ''this aint a scene, it's an arms race''. Jag är glad. Den sista inlämningsuppgiften någonsin denna termin är klar och imorgon ska jag lämna in den! YES! Slut på stressandet... :)

Chili har börjat vänja sig och hoppade upp på mina fötter när jag satt vid datorn. Awh, han är för söt. Jag vill äta honom. Men det skulle nog inte vara så bra.. Sedan la han sig på golvet, platt på ryggen, och ville att jag skulle klappa honom. Ååå, mys!

Och ett stort tack till Jessica och Malin som kom hit och förgyllde min dag. Tänk att man kan sakna folk efter bara två dagar.. Dom kom hit, vi pratade massa strunt, satt rakt upp och ner och jag hade kul. TACK TACK TACK för att ni finns!

Nej, nu ska jag dra mig till sängen. Lite sömn ska jag väl åtminstone ha inatt.
Sweet dreams, pussss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback