It's so not my fault.

Once again, jag får inte fastna på youtube bland alla dessa klip.. JAG FÅR INTE! Hade tänkt att sova direkt efter jag duschat, men sen skulle jag bara kolla på ett klipp. Ye, så blev det verkligen inte.

Dagen var riktigt bra.. Speciellt lunchen, jag vet inte varför. Det bara fastnade. Det slog mig också att de finns några jag verkligen kommer sakna. Bra att jag kommer på det nu.. När det är såhär 2 veckor kvar... MEN DET ÄR SOMMAR!

I tidigare inlägg skrev jag om mitt sug på att hopppa studsmatta, sagt, och gjort. Utan allt för mycket illamående. Viss klagade dock på min överenergi. What the hell.. :)

Why do all good things come to an end?


I'm so afraid of loosing you.
Lets make this our summer<3
jess & malin, ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback