I'm good to go for something golden

Aha.. Vart ska jag börja? Gårdagen var bra. Mycket bra.. Jag trodde skolavslutningen skulle vara sorglig, men det visade sig att så var inte fallet. Det kändes faktiskt ganska bra att komma därifrån. Men självklart finns det några jag kommer sakna, och visst kändes det lite tråkigt när jag kramade om dem och sa hejdå. Men det var garanterat inte sista gången jag såg dom iallafall..

Kvällen spenderades med Malin & Jess, på min balkong :) Haha, call us stupid.. Vi satt där hela kvällen. Åt godis, pratade om gamla minnen och allt annat.. Vi har nog haft ganska jättebra år egentligen. Känns lite läskigt att vi inte går i samma klass längre. Inte samma skola. Inte något alls!

Nog om det. Imrogon ska jag skicka in min ansökan om utbytesstudent i USA! Shit, om allt går som tänkt så ska jag bege mig till USA om nästan precis ett år.. Men ja, först måste jag bli antagen också. Jag vet!

Får se vad jag hittar på ikväll.. Niklas kanske kommer förbi. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback