And when it all goes to hell, Will you be able to tell me, You're sorry with a straight face?

Skåpstädning och nyckelinlämning i skolan idag.. Härligt. Så nu är det gjort för sista gången på skolan! Känns bra, men lite sorgligt. Vissa kommer jag sakna mycket. But it's the start of something new... Nåja. Vi städade ur skåpen och drog iväg till Harnäs och badade.

Långt ifrån alla, men det var väl jag, mickis, jess, malin, burcu, sandra, johan, viktor, bobby, pontus, micke, gabriel. Och sedan kom persson, filip & niklas :) Och självklart så lyckades jag bränna mig. Fast det var molnligt.. Vattnet var dock inte hysteriskt kallt, och jag badade en hel del.. Men det bäst var nog när Burcu & Bobby knuffade i Jess i vattnet :)

Som vanligt blev det Beyond the break, trevligt. Och imorgon har vi avslutningsmiddag- tema 80tal! Det kommer nog vara ruggigt pinsamt att cykla till skolan i min 80tals utstyrsel! Bilder kommer på min
bilddagbok imorgon (länk)

Nu ska jag fixa det sista inför imorgon, sen sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback