I'm sleeping my way out of this one

Jäklar vad fort det har gått, egentligen. Nästan halva Juli har ju gått. Och om precis en vecka åker ja till Malta.. Eller aa, om en vecka och typ någon timme..

Nog om det. Kom hem från Stockholm i Tisdags och var aldelles för nervös över intervjun med EF, som för övrigt gick bra.. Och jag blev antagen somutbytesstydent! Aja, det skrev jag om i förra inlägget.. Sedan lämnade iallafall mamma med sällskap mig, och åkte och hälsade på släkten i Finland, vilket jag vägrade. Så jag är aldelles ensam, och alla mina mat-ideer har tagit slut. Hjälp.

Får se vad jag hittar på i helgen. Jag har iallafall en känsla av att Malin är involverad i mina planer. Nej, jag tor jag ska sova.. Nåja, några sommarbilder... PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback