Don't pretend, don't pppretend.

Ytterligare en vecka sedan det hände någonting på den här sidan. Jag som var en sådan hängiven bloggare förut. Kanske har jag skaffat mig lite av ett liv? Jobbet rullar på. Ser fram emot det imorgon! Då ska vi börja med arkivarbete..

Har fortfarande inte hört ifrån EF, tycker de bör höra av sig om intervjun snart. Typ nu. Jag är redan nervös, och de har inte ringt än. Ja, det är ju bra jobbat..

Moster med söner var och hälsade på i helgen. De har blivit stora, högljudda, men fortfarande är de söta som socker! Bestämde iallafall att jag åker ner på Lördag och hem på Tisdag. Då hinner vi med både Hasseludden och Gröna Lund! Perfekt!

Annars har jag inte gjort så speciellt mycket idag. Bestämde med mamma igår att vi skulle ta en runda i spåret idag, och för första gången på länge såg jag verkligen fram emot det.. Jag har bara tappat lust för allt som heter träning. Men idag så snörade jag på mig löparskorna, och hur många plåster jag än hade på mina fötter, så skaver skavsåren jag får från jobbarskorna. Jag blev så förbannad att jag kastade skorna i backen och slet av plåsterna från hälarna... Mamma uppmuntrade mig dock senare, och vi inhandlade riktiga skavsårsplåster..

Så, om allting tillåter ska vi springa milen på tisdag! (Yes, du såg rätt.. milen) Får väl se om vi tar oss igenom den. Men åtminstone 7 km!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback