varm choklad och företagsekonomi

Så nu var fek provet gjort och endast historian återstår. Känns otroligt roligt att jag kommer spendera min helg med plugg. Nåja, dagen har varit lång. Luciafirandet på skolan var väl.. Annorlunda. Ja. Det bjöds dock på glögg, pepparkakor, lussebullar och julmust! Mums.. Sedan drog jag ner på stan med malin och fikade.

Och när jag kom hem hade jag fått två brev. Det är inte ofta jag får brev, och idag fick jag två! Weho. Ett från EF som önskade alla oss utbytesstudenter god jul, vilket var lite trevligt. Och ett från sjukhuset. "Emilia Jansson, Kallelse för tuberkulinprov." Uh. Hur läskigt låter inte det då?

Nej, nu ska jag läsa om Amerikanska presidenter och högtider i USA, eftersom jag inte "hunnit" läsa de tidigare månadsbreven. Ack så oansvarigt av mig.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback