take a fall, take a shot for you

Och så kom dagens i-landsproblem i vägen för mina filmplaner. Jag hade filmfodralet, men inte filmen! Så det blev inte så mycket till att kika på love actually idag inte.. Nåja, filmen visas ju på femman imorgon kväll i alla fall. Jag valde då istället efter ca 10 minuters velande tredje säsongen av oc.. Kanske inte så kul då jag sett det sista avsnittet på tredje säsongen typ 100 ggr. Men oc är lite sådär skitbra tidsfördiv. Och så är ju Summer grymt rolig.

Nu ska jag lägga mig i badet hade jag tänkt.. Och lyssna på musik. Det sistnämda är pappa inte helt glad på tror jag, och igår när jag så fint sjöng på mitt rum tittade han bara in och sa "TYST!". Han uppskattar inte min sångbegåvning, min far.

Appropå inget kom jag över låten
bubbly med Colbie Caillat här om dagen. Det är den mysigaste låten jag hört på länge. Då jag vanligvis inte är såhär jättetrogen lyssnare på sådan musik. Nu blir Malin glad i alla fall. Men lyssna på den.. Man blir glad helt enkelt.

Oj, långt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback