Jag blev utmanad.

Jag har blivit utmanad av min mamma. Suck.

Följande regler gäller:
"Det behöver inte vara realistiska önskningar eller materiella saker. Så här gör ni: Skriv en önskelista med sju önskningar. Motivera dem, kort eller långt. Tagga sex bloggare som ska göra detsamma.

Här följer mina önskningar;

1. Att mina vänner och min familj lever en massa flera många år till!
2. Att Pete Wentz knackar på dörren och säger att han har gett mig VIP biljetter till deras spelning. Sedan transporterar dom mig dit i en fet limousine, och de spelar bara de låtarna jag valt. Bara för att de endast har spelningar i USA för tillfälet.
3. Att vårterminen går fort. För då får jag åka till USA
4. Att vårterminen inte går fort.. För jag vill faktiskt inte lämna vissa!
5. Att min USA resa blir bra och jag hamnar i en bra familj. Jag vill ju inte grina i 10 månader precis.
6. En resa till New York eller Los Angeles. För jag vill åka till en storstad och spendera pengar!
7. Sist men inte minst.. Hottie mcHottie. Bara för att... jag vill ha!

Jag utmanar;
Jessica
Ellen
Sreynech
Nislas
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback