idag mina vänner, ryker socker-löftet!

Det har varit fullt upp hela dagen idag ska ni veta.. Upp, lite fek plugg då jag verkligen inte hinner i veckan för jag har tusen andra saker att göra.. Hem till mamma, träffa moster med familj och kusiner.. Fika, öppna tidig present och käka. Sedan baka bullar och nu väntar jag på att degen ska jäsa klart..

Så, efter att mamma redan brutit sitt socker-löfte gör jag detsamma idag. Nybakta bullar och glögg ska vi fira andra advent med.. Ganska mysigt. Så grattis till
Malin som blev vinnaren i socker-tävlingen! Jag är stolt tvåa med 1 månad och 6 dagar utan socker, godis, glass you name it! Inte det lättaste då alla äter pepparkakor och choklad och bakar lussebullar.

Nej, nu ska jag baka vidare! Trevlig kväll sweeties.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback